Friday, May 27, 2011

Love Love Di Udara..


Hello.. hye... Bertemu kembali dalam blog saye.... haha poyo je..
Tgk blog kite dah lawa... cantek x.. cantek la sangat kan..
Mat Jat dah ade blog oo... Tapi org yg baru ade blog plak yang ngajo aku wat blognye... hampeh toi.. memalukan.. ishhkk..
Pagi- pagi nih feel nulis blog.. walaupun kecetekan idea tuk menaip.. aku garapkan jugak kpala nih menaip..
Anyway semalam bday daddy aku.. Beznya sbb abah belanja kFc.. hehe..
kalau dah nama belanja... apa lagi... Mintak mcm2 la.. kalau sendri
dah sah-sah la pikir nak berjimat je... Besa la.. muda lagi la katakan.. fulus pn x pnuh lagi la katakan...hehe..

Anyway... Tadi aku saja-saja baca poem.. & poem nih agak menarik antara yang aku baca
..layan..

Some Days Poem

some days i want to live
some days i wish it’s over
some days i long to see
some days i wait to die;

some days i think i am fine
some days i believe i have a problem
some days i am strong
some days i am weak;

some days i am closer to truth
some days it seems far far away
some days i think i understand
some days i am just lost;

some days i just wish
everything would disappear
some days i just hope
you could be near;

some days i have a feeling
one day everything
will be alright
and that day is closer
than ever;




3 comments:

Masa Lalu