Sunday, July 10, 2011

The weddingZZZ

Assalamualaikum.. semalam aku telah ke kenduri kahwin zila.. Bukan-bukan.. abang beliau.. haha.. siap overnight di rumah beliau lagi.. jangan cakap banyak-banyak tengok sedikit review di hari berbahagia Along a.k.a Abang Firdaus bersama Kak Kholijah.. betul tak aku eja nih.. hentam saja..


Doorgift


yummy (jangan berangan ni pengantin punya)..

Nenek tua... hehe


Pelamin anganku yang tak musnah


Ini la pengantinnya yang begitu pemalu.. muahaha...
tidak.. hanya action..


ini la pengantinnya...

***




***





***





***
Wah sepadan secocok gitu..
Bagai durian dibelah-belah..




Ni pulak sibling pengantin.. posing memang la kalah
pengantin.. kan pengantin pemalu..



aku dah mula dah wat kegilaan..
Ianya diteruskan lagi.. Muahaha.. pemalu gitu..

tengah syok posing tiba-tiba kamera kehabisan bateri pulak..huaaa.. namun demikian, kegilaan diteruskan dengan henfon izzati..


ibu mertuaku sarung cincin...


bertambah mengejutkan apabila ibu mertuaku menghadiahkan
sebijik tembikai kepadaku.. haha


ha sudah-sudah depa dah marah aku dah..
wa chow dulu la...






berjumpa lagi di kenduri saya pulak..
merepek~~

Sekian...

7 comments:

  1. Wah3...nk kawin awal la ni..hahaha
    S0ry la aku x smpai kt knduri Zila.x sempat nk ligan msa..huhu
    Ada bau nasi myk la!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ang kejaq kenapa??? nengok3... bez... hehe

    ReplyDelete
  3. weh org sarung cincin jr manis la...awt ampa buh jri antu??haha

    ReplyDelete
  4. haisy..mmg agk buzy la time tu..kemas umah lak..huhu

    ReplyDelete
  5. saja la nak wat kelainan.. haha

    ReplyDelete

Masa Lalu