Tuesday, August 2, 2011

Selamat Ulangtahun Sayang!!

Sayang mana?? Sayang Cik Tikah... hua3...
2.8 istimewa.. kerana seorang baby @ pwincess @ puteri yang begitu comel kiut miut bernama SITI NURATIKAH BINTI MOHD ZAIN telah dilahirkan oleh SITI RAHEMAH BINTI MD OSMAN.. Terima kasih ibu!..
Pejam celik, pejam celik dah 19 tahun pun.. Alhamdulillah masih mampu celik YE.. Cepatnya masa... Rasa macam baru semalam masuk tadika.. Bersyukur masih diberi peluang untuk hidup di dunia ini.. Jadi sebagai hambanya, haruslah taat dalam menjalankan perintah padanya.. Aku akan berusaha sebaik mungkin untuk menjadi insan yang berjaya!..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


Disebabkan tahun ni puasa, tak ada la keknye..
tapi aku usahakan jugak kepada pembaca setia untuk bagi kek taon lepas.. tapi dah renovate jadi tahun nih.. muahahha..



Terima kasih kepada yang sudi msg, call, n post kt fb..
toche
xiexie
vanekem
kamsahamida
thank you!!!!!!!!!!!!!!!

Sangat Terima kasih jugak kepada yang sudi bagi hadiah kepada aku yang masih kecik ni!!
i lov u.. muah3...
yang tak bagi pun aku lov gak k.. haha..
(Budget artis jap)
Sangat terima kasih pada Matjat & Hajar... susah-susah je kan...
sebenarnya hadiah-hadiah ni aku tak kisah pn.. main-main je.. tapi hepi jugak la kan ada orang sudi bagi.. hehe

sebenarnya ramai yang aku jumpa sama birthday dengan aku... dari sekolah rendah sampai la ke matrik.. (lebih dari 1 tu ramai la kan)..
N memang ramai bezfren yang lahir bulan 8 gk!..
termasuk ibu mertuaku... hehe..


thanx 4 reading..
sekiannn...

6 comments:

  1. mak mentua???? haha mcm kenai..

    ReplyDelete
  2. sabtu ni jemput ke golf resort..da wt mkn2 ckit utk bkak posa.pkai purdah ngn serban.hahaha..:P

    ReplyDelete
  3. zat> mmg kenai sgt..huhu


    Husni> pakai serban nnti suma org lari tgk..

    ReplyDelete
  4. tia>> heart u too sis.. keke

    ReplyDelete
  5. happy birthday atikah..doakan kamu panjang umur,murah rezeki,berbahagia dunia akhirat..amin~
    jemput dtg>http://wwwmarina-arina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Masa Lalu