Thursday, November 24, 2011

Benci! Tak Suka!


 meh nak tumbuk sedas!..
benci benci benci!! tak suka tak suka tak sukaa...

ceritanya bermula begini.. 
Masa tengah kusyuk buat assignment yang menimbun ibarat sedalam kaki dasar laut hingga menggapai tinggi gunung jerai. 
tut tut.. Sony J10i berbunyi.. 03++++++++++++
tanpa fikir apa-apa terus angkat..

'boleh saya cakap dengan  cik siti nuratikah'

'ye saya'

'Cik siti, cik mempunyai bil digi yang tertangguh sebanyak rm100++'

'oh ye ke, saya ingat dah terminate'

'cik sila bayar secepat mungkin bla3'

'ok. Tapi kalau saya tak bayar macam mana??'

'bla3... blaaaaaa... blaaaaaaaaaaaaaaaaa'

helooo orang yang call aku tadi.. Dengar macam nak marah aku je.. Tahu le aku tak bayar pun. Tapi buat apa nak bayar! aku memang tak guna dah beruband tu! Bila aku cucuk je kat laptop memang dah tak boleh bukak pun berukband tu. So what? And Then?? arghhhhh...
Gasakkkk.. Aku tak nak bayak. TITIK!.. 



And then, cerita sambung lagi, masih dalam objeknya hensfon.
Kak Prs (pendidikan rakan sebaya) call. Aku tahu number tu, aku tak angkat pon.. Ngeh4.. Suruh Pi program esok.. Helloo saya tak nak pi! tak nak!.. Nak cuti!.. Lama tak rasa nikmat cuti.. Dah la kena berbayar pulak tu..
Yang penting esok aku tak nak ada sebarang aktiviti dengan U ni.. & nak kuar.. Kuarrrrrr.. kuaarrrrrrrrrr dengan geng-geng toncet.. tak pernah lagi rasa nikmat keluar dengan kawan-kawan kat sini..

mood:berjaga-jaga dengan hensfon  

No comments:

Post a Comment

Masa Lalu