Saturday, December 24, 2011

Things turn better

Mood: sedih tengok video ohsem..
I'm sure that many of you have watched that video. It's about a men proposing a girl which only 19years old instead. Ok aku tahu aku lambat tengok, sebab tengok ramai duk share kat fb. Tapi tak dapat nak tengok, asyik error je.. So its better when staying at home with the supper wifi.

& yet for a couple days, I do have a problem. Started to cry.. CRY CRY & CRY.. So when things turn better, at least I can write to this blog. Sebab kalau emosi tak menentu, tulis pakat main hentam bedal je, takut buat orang yang tak da kena mengena pun terasa. Bukan aku mengata sesapa yang tulis blog ikut sedap-sedap tu. Jangan salah paham. Tak kesah pun kalian nak tulis apa.. Blog kalian, status kalian. Tapi I admit that sometimes aku terasa jugak walau aku tahu ayat-ayat tu bukan dituju untuk aku.. Maybe i'm kind of cepat terasa punya orang @ maybe hati lembut.. kah3.. **do take note this mr **..


Do remember, whatever happen to us, Itu hanya dugaan. Allah s.w.t duga kita sebab Dia sayang kita, supaya kita sentiasa ingat Dia. Susah senang kita, Dia yang tentukan. Tak ada manusia yang tak ada masalah. Mungkin nampak @ tak nampak je.. Kadang-kadang nampak orang tu ok je, tapi dalam hati sapa taw kan?? luruh jantung, sakit jantung.. nobody knows right.. Sebab kita manusia hanya mampu buat penilaian dengan mata je..
Picture from photografer tak bertauliah.. atika esky.. (budget nak macam annas)



Ok till then bye..

p/s: Sorry untuk penggunaan bahasa rojak
Doakan kelancaran aku & teman seperjuangna merempuh final mendatang.. 

2 comments:

Masa Lalu