Thursday, March 1, 2012

Novel Nukilan dariku..

Assalamualaikum.. tangan tetiba rasa sangat sangat gatal sebab lama tak tekan butang dekat blog.. =,=
Baiklah tanpa membuang masa, marilah teruskan dengan agenda utama kita..  Iaitu, novel baru nukilan cik atikah akan berada di pasaran tidak lama lagi.. Pada yang masih ada baucar, silalah gunakannya untuk membeli novel ini.. Setelah tak tidur, tak makan, tak mandi kambing, tak melayan lipas lipas di kaki lima.. Akhirnya berjaya jua aku habiskan.. Cicak di dinding juga terdiam seketika seakan-akan terpana dengan kegigihan aku ini.. ermmm mungkin benarlah kata pepatah, Usaha itu tangga kejayaan.. Walaupun tak nampak mana tangga yang selalu di maksudkan itu yang nampak hanya kejayaan. Jadi kepada sesiapa yang membaca post ini, silalah laju laju selajunya tekan minyak, pelan pelan kayuh  laju laju kayuh untuk mendapatkan novel terbaik ni.. muahahaha.......

PANGGGGG!! bagi lempang..

Sorry aku bukan penulis novel, mahupun penulis cerpen, mahupun penulis essay yang hebat.. Mungkin aku hanya mampu tulis novel untuk kanak-kanak.. haha! Ini hasilnya setelah mencampur, menolak, mendarab, membahagi segala bagai gambar.. Demi menyiapkan assignment kelab Multimedia grafik haku yang mulus lagi halus.. =,= menjadi insan paling gigih buat sementara..

mempersembahkaaannnnnnnnnnnn... novel.......
ini je Jah mampu mak Jemah oiii..
Aku la model, aku la penulis, aku la bagi tajuk, aku la designer, aku la baca.. pendek kata tak ada lain lah, aku je.. muahaha..
Fully using CS3.. 
hoping my lecturer puas hati.. itu lah part yang paling menakutkan..
Awok awok boleh jugak kalau nak bagi pandangan or komen or bla3....heeeeee
Ok sekian.. terima kasehhhhhh.. 

5 comments:

  1. lawa aih...tuudiaaa..jadi novelis pulak skrg

    ReplyDelete
  2. 1 smpai 10 aku kasi 10.cantek beb.lpaih neyh jdi penulis laa senang.bisnes part time.hahaha.lawa2!!

    ReplyDelete
  3. perhhh!! hebat~~ nak jdy penulis novel kah?? huhu
    xpa2..da bakat!! keep it up!!

    ReplyDelete

Masa Lalu