Sunday, July 3, 2011

Dating bersama Hencek Ps

Assalamualaikum.. Hari ini dalam sejarah apabila hencek PS wujud dalam laptop aku.. hahaha... Baru sehari je die duk.. lambat noo nunggu nye... orang lain dah teror bukan main.. kau baru terkedek-kedek ye tikah.. tak pe... pelan-pelan tekan minyak nnoohh...En ZZ punye pasal le tuueww.. eh.. kau kutuk pulak die ye... batuah punya budak... gurau saja maa.. lebiu la en ZZ..
Disebabkan hari ini aku sangat lapang dan tak ade keje dah nak dibuat, so aku berkenalan, bermesra, bergurau senda la sikit dengan hencek Ps nihh.. jangan jelez... hencek Ps nih mengada rupanya... tapi die baik taw... bila kenali dia, rupanya dia seorang yang rumit...

Disebabkan harini hari pertama, macam-macam la aku belajar dengan hencek Ps nih.. antara yang mampu aku letak snii..


Eh ini bukan hencek ps ye... haha













haaa.. amacam?? budak baru belajar laa sedang mengisi kebosanan la...... apa pon boleh... komen??... ponn boleh..

thanx 4 reading..

sekian...

5 comments:

  1. lawa!! pndai dari org yg bg nih..huhu

    ReplyDelete
  2. weh2 bikin gmbaq ku yg berdua tuh...hahaha nmpak gatai dak??:P

    ReplyDelete
  3. husni n jat > mekacih.. hak3..
    kiah> haha.. gatai3.. xgatai maa

    ReplyDelete

Masa Lalu