Tuesday, July 5, 2011

Sekali Lagi

Assalamualaikum.. dua hari lepas aku pi tengok cerita sekali lagi.. aku pun tak taw la kenapa tajuk dia sekali lagi. Cerita ni ok la.. not bad la bagi aku. Walaupun aku bukan kaki layan cerita melayu kat wayang (tak sedar diri).. Disebabkan haritu ramai sangat orang jadi tengok je la.. Agak sedih cerita nih.. Sob3...yang menaikkan cerita nih sebab ade Mia Sara tuu la. anak aku yang kiut tuuu.. pandai dia bercakap... kecik-kecik dah femes buat duit... kiut pulak tuu.. Mia come to your momy.. come bebeh.. haha



Menu pulak? hurmm.. dah pi jalan, mesti la makan perut lapar.. tak gitu?? setelah pening nak memilih tempat makan.. so aku ajak je la En ZZ makan dekat satu tempat yang pernah makan dah bersama kawan-kawan yang rockers tu.. sedap jugak.. makan je la.. tapi kalau ade kupon rahiman lagi sedap... hak3..
teringin makan pulak.. jadi belilah ape la entah nama nih..

Hencek ZZ punya makanan sampai lambat.. aku pun tengah lapar.. soo.. makan dulu la ye.. dah separuh makan baru makanan orang sebelah sampai.. simpati pada orang sebelah iaitu en zz.. wuwuwuwu.. nasib kau la awek kau makan tak ingat kau.. haha


nih la budak yang pemalu tu.. haha.. malu mak nak!!!...

dah balik tuu pi pulak makan capati.. makan je taw!.. sempat jumpa mr Inception... hehe

thanx 4 reading... =)

5 comments:

  1. awk 2 mkn mmg xpnah nk ingt org...
    dah abis bwu ajak..haish

    ReplyDelete
  2. hahahaha...tikah x penah berubah.

    ReplyDelete

Masa Lalu