Friday, February 10, 2012

Doraemon tersangatlah EVERGREEN & Nostalgik!

Sapa tak pernah tengok cite doremon memang tersangatlah tipu...
Tapi kalau sapa tak pernah tengok cerita naruto maybe betol koi.. muahaha..

An An An... to te mo dai sukii.. 

Actually tadi jumpa penyanyi lagu doremon dekat Utube.. tetiba aku rasa sedih dengar.. serius.. tapi bukan aku je sedih dengar, bila aku baca komen ,ramai jugak la jadi insan kesedihan..

haha pernah ke dengar lagu yang rancak tu rasa sedih?? demmm.. =,=

sebab? sebab teringat zaman kekanak dulu.. weyhh sekarang aku + kitadah membesar dengan sempurna weyhh! An An An.. tuua dah!!..

kecik-kecik dulu feberat aku adalah doraemon & mr.bean.. kah kah kah!!! wadafak aku minat mr.bean?.. mr.bean yang poyo + skema + selenge tu la pujaan jantung aku kecik-kecik dulu weyyhh.. hahaha.. demmm demm aku pun tak sangka.. Ampa nak taw dak sebenarnya aku boleh hafal cita mr.bean tu sampai sekarang habaq ang... tapi malu nak habaq orang.. hahahaha.. **ok aku dah habaq

Cerita yang aku akan berulang-ulang kali tengok cerita dua tu la.. Abah aku siap record lagi untuk aku..tak doraemon, mr kacang.. tak mr.kacang , doremon.. haha.. dasar kanak-kanak.. Agak-agak tension tak ibu abah aku dulu bila aku balik rumah..?? kalau aku la kan rasa nak taboh ja "hang tak boleh ka tengok cerita lain ka? orang lain pun nak tengok tb gak weyhh" Sekarang aku tak taw la tape tu ada lagi ka tak dalam bilik setor, ataupun dah dibuang, ataupun rosak.. dulu mana ada CD, DVD bagai ni.. Cerita doremon feberat aku dulu adalah doremon the muvie apa ntah la.. beli kat kedai.. asyik doraemon, doraemon.. Nasib muka tak macam doraemon =,= sekarang kalau aku tengok cerita doraemon kat ntv7 tu, nanti abah aku cakap la dulu-dulu aku bla3.. Sekarang anak abah dah besaw panjang la abah...

A'ah sangat nostalgik..kaannnn

Lastly...
layaannn.... jemput tengok taw!!



2 comments:

  1. huhu..bila tgk vid tu..seriously rasa cam touching..mmg betul..tingat masa kanak2 dulu..cite ni la dok tunggu tiap2 minggu..

    ReplyDelete

Masa Lalu