Tuesday, February 7, 2012

Insan Terharu

Meh nak bagi kiss sikit dulu.. muihihi..

Assalamualaikum.. Tak tahu nak taip macam mana entry ni terharu sangat =_=.. 
sambil menguyah cekelat Daim beli masa holiday kat Langkawi ritu..banyak lagi ada, nak bawak balik sintok nak bagi kat kengkawan. Choclair pun banyak lagi. So nak bagi dekat anak-anak jiran yang tersangatlah kepoci, buas, penyibuk, menyakitkan hati jiwa raga bakul. Kalau nak bawak balik sintok penuh tangan nak mendaki bas lagi.

Maaf terlajak mengarang.. Bukanlah nak menceritakan cekelat, cikedis, mahupun anak-anak jiran aku yang tersangatlah  tarzan buas..

pertama
Kenal tak belog kerana manisnya epal.. Osem blog.. One of my peberet, her doodle is super duper Gojes.. Aku?? boleh buat orang Lidi je weyh.. haha 
Actually aku saja la follow twitter Cik Dil. & lagi gojes Cik Dil Folow balik.. muahaha.. *ala follow twitter kau pun nak kecoh ke tikah +_+ 

N then tangan gatal
Paihtu mula la nak terharu kan akak Comey ni balas..

weee~~  tak caya tengok la blog beliau.. gojesss.. 

Kedua
Arini tarikh kawan keluar tengok dunia.. Saja la kan wat surprise godek-godek belog orang.. Aku bukan teror pun =_=. Wat header pun comot-comot.Design template pun main hentam bedal je.. Tapi bile orang sukeee rasa seronok lah kan.. heee.. bukan apa nak bagi belog tuu nampak matang sebab aku yang merosakkan blog dya jadi  macam belog kanak-kanak tapi jiwa dewasa haritu.. haha& at least padan dengan umor 20 tahun sekarang yang sweet gituu.. 
Lagi terharu ada nama aku kat post beliau.. haha.. terharu, termalu, terkuyu, terkukumalu... Semua ada.. Hepi bezzdaayy yeeww Hus-hus.. Boleh nak singgah membaca, mewalking..

FYI I do help friends buat header for free.. Kalau aku xdak keja just tell me k aku boleh tolong.. tapi tak ada la gojes sangat punn..boley-boley je la.. ngee~~

sincerely

No comments:

Post a Comment

Masa Lalu