Tuesday, June 19, 2012

Cinta tak berpenghujung

Hye saye Puan M.. Bersuami 1, beranak pinak 4.. 
Namun salah 1 anak telah meninggal sebaik sahaja dilahirkan (ermm maybe dya tunggu gua kat sana)
Suami saya seorang yang comel dan kiut  (walaupun tak la comel mana) (Aku comel lagi)
Ehem..
Ternyata cinta kami tidak berpenghujung...
Walau saya tahu apa yang sering dilakukannya di belakang saya..
Dya bermain bersama betina lain.. errmm betina??
ya.. Betina.. 
Betina bukan wanita.. Bahkan ada betina betina tersebut yang berstatus janda tak berhias..
Ya! tidak berhias.. selekeh.. hakkkkk tuih..
laki gua tinggal gua begitu sahaja membesarkan anak anak gua..
Tapi gua tak pernah rasa nak letak laki gua dalam GUA pun..
penat membesarkan anak-anak...
Laki gua tinggalkan gua hanya selepas beberapa saat baby baby gua dalam kandungan.. hurrmmm dasar jantan..
Memang padan pun semua manusia panggil kau jantan.. Dan aku??
Aku terkena tempiasnya.. Semua manusia panggil aku betina.. Bukan perempuan lagi..
Kadang kadang Naik sewel..Anak anak aku lawa macam aku.. ehem..
Tapi kadang kadang aku sendri terlupa mana aku letak anak aku...
Penah terkunci dalam stor jugak..
hurrmmm...
Nasib la ada insan yang prihatin dengan anak anak aku...


*

*

*

*
*

*
*

*
*
Ni la wa... Zaman muda muda... sekarang dah ada anak, tak mampu senyum selalu dah..


Dan

Dan

Dan 
*

*

*

*

*

*

*
Inilah anak anak gua,, Dah besar dah sekarang..
Makan pun ehsan kakak Angkat yang memang Cun Gile..
Atikah namanya if gua tak mistaken la..

**Saja merapu.. dah lama tak menaip.. haha




No comments:

Post a Comment

Masa Lalu